Donateurs

Hoe mooi zou het zijn dat u en ik in Nederland mensen/gezinnen in armoede kunnen helpen, kunnen (onder)steunen die buiten elke reguliere boot vallen. Wist u dat er bijna 1 miljoen Nederlanders in armoede leven? Rond moeten komen van minimale weekgeld. Om verschillende redenen waar ze vaak niet om hebben gevraagd. Schrijnende situaties waaruit ze voorlopig niet uit kunnen komen, zonder uw hulp en steun ook geen vooruitzicht is naar een iets betere situatie.

U kunt met uw donatie, uw sponsoring een klein verschil maken.

Wist u dat deze mensen in armoede enorm dankbaar zijn voor elke steun/noodhulp pakket die wij met de Stichting kunnen weggeven?

Wij zijn een Stichting met alleen vrijwilligers, transparant en wij worden niet uitbetaald of krijgen geen vergoeding voor de activiteiten en werkzaamheden. Elke cent wordt uitgegeven en besteed aan de minima.

Of doneer direct via onderstaand formulier, specifiek voor het gewenste project

Hoe kunt u de stichting sponsoren of doneren?

• U kunt als Sponsor/Donateur kiezen om een Project (zie Projecten) te sponsoren.
  • Een maandelijkse overboeking te doen.(dit moet u dan zelf bij uw bank als perodieke overboeking instellen)
  • Een eenmalige donatie doen
  • Sponsoren door middels van tegoedbonnen, materiaal, levensmiddelen of andere goederen.
  • Via onze online collectebus

DIRECT DONEREN

Vul onderstaande formulier in om een eenmalige donatie te doen, vergeet niet je gewenste project te selecteren.

Bedrag

"Stel u voor… dat u een verschil kan maken, met een klein gebaar. Een glimlach kan toveren met uw gift. Op uw manier een minima hart zal raken…”

Wordt donateur!
Privacyverklaring